Fast i Tradera träsket

Jag är totalt frånvarande och klarar inte av att koncentrera mig. Jag loggar in... kikar runt... kollar minneslistan. Blir lite uppretad för att jag blir överbjuden. Bjuder lite till... blir arg på mig själv när jag lägger ett bud som är högre än jag egentligen tänkt mig. ..... sabla Tradera. Jag är fast!

Eftersom jag är en liten pyssel människa och tycker om att pyssla så har jag börjat fundera på om jag skulle ha lagt ut mina egna smycken på Tradera. Fast jag vet inte.... det är många som lägger ut sina smycken och de flesta verkar få dom sålda också. Alltså ....dom är inte ens snygga och ändå blir dom sålda. Som det här exemplet


dom är ju inte ens snygga men nog får dom betalt för den ändå....
så då borde väl mina smycken också gå....eller är jag lite övermodig nu kanske???

Igår var det en jobbig natt. Kärleken var inte hemma och jag kan absolut inte sova utan sällskap. Räddare för mörkret än jag finns inte. Så hela huset tänt hela natten och sträckläste en bok till kl var halv 5 på morgonen. Sen kom lilla krypet Adam och väckte mig så här sitter jag nu. I stort behov av kaffe och ska försöka överleva ett möte ikväll inför Adams skolstart... eller förskolestart. Planerar sommaren har jag försökt med idag också men det går inge vidare. Jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen i sommar. Till NORRLAND så klart men.... mer då?
Någon som har förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0