Sisten i är en kruka

Det har ju faktiskt varit något fel på den här sidan eller något så jag har faktiskt inte haft möjlighet att skriva ... bland andra ursäkter men nu så.

Tittar på mitt diplom från "Anna Skipper" och skäms lite för att det har gått så dåligt för mig ett tag med viktnedgången. Men nu är det bara att ta fram min lilla bibel och böjra motivera mig igen. Jag vet ju att jag kan så var är problemet? Imorgon bitti är det stegräknaren och jogging skorna som åker på. Eller " springfotsbehållare" som Helena nu kallar det när man spelar sällskaps spelet MED ANDRA ORD....

Till helgen ska jag på bröllop. Jonnys kusin ska gifta sig. Jag känner typ noll människor men det ska väl bli kul att göra något själv med Jonny. Adam har barnvakt. (YYYEEESS) Och på tal om bröllop så har jag ju börjat leta runt överallt på nätet över tips och roligheter att använda vid tillverkandet av Pernillas bröllopsprogram. Ska ju tydligen bli av i sommar så då får man ju ställa uppp.... men vad gör inte jag för den där tjejen. Förutom att gifta mig med henne..... eller det vette fan om jag inte hade ställt upp på det med!!! Jag är omringad av bröllopsklockor och leende brudar så det känns verkligen som om jag är sisten ut igen. Sisten i är en kruka. Krukan heter Anna och är utan brudklänning.

Men vaddå. Jag överlever väl. Bröllop kostar bara pengar ...och så måste man vara snygg hela dagen... och spilla sås på klänningen... och sucka över fulla gäster... och lyssna på pinsamma fräckisar som pappa minsann lagt på minnet.... bröllop är överskattat.... säkert tråkigt.... och trist.......och ...... alldeles UNDERBART!

Har lagt steg räknaren vid sängen och ligger i startgropen hela natten. Nu vankas det fettförbränning igen.
Ser fram emot det i skräck blandad förtjusning! Över och ut.image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0