Sjuka jävla sjuka

Tydligen så har jag kanske någon sorts form av magsjuka antar jag..... bläää
Spyr inte men springer på hemlighuset mer än vanligt. Sover och äter..... går på toa...
Tur att jag är ledig ett par dagar nu. Jag har verkligen inte råd att vara hemma och vara sjuk.
Letar som besatt efter ett roligt bildprogram till datorn men jag har inte lyckats hitta något som jag tycker duger.
Kikar och letar efter Mariokart till WII också. Det är så sabla dyra spel men jag tror ju absolut att sonen hade avgudat mig, i alla fall under en timme, om jag köper det. Kanske ska hålla ut till sommaren då han fyller istället??

Ikväll ska jag spendera kvällen framför datorn, en mugg blåbärs soppa, ett glas cola......

Kanske man slipper ha ångest när man ska till och väga sig nästa vecka också. Säger inget till sjukgymnasten om min magsjuka utan kan lugnt sträcka på mig och kolla alla rasade kilon..... bästa bantarkuren!!... hahahahah

Nu får denna lilla dagboksinlägg vara över. Jag återkommer när magen är i balans och jag har återfått mina krafter!
 
Puss på er små vänner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0