nekar julmat nu

Så har familjen Nilsson åter igen ätit julmat och nu är jag så trött på det så jag tänker verkligen inte ens se åt en prinskorv på någa år. Imorgon är det vanlig mat som gäller och julmusten byts ut mot COLA!! jag brukar faktiskt synda nån gång under jul och ta cola istället för julmust men i år fick vi så förbannat många flaskor julmust så det var bara att hälla i sig. Det blev miss i planeringen.... mamma köpte julmust, jag köpte julmust, lillasyster köpte julmust...... många flaskor blev det.
Adam och jag och lilla Sammy har byggt en snögubbe idag ute i snön. Vi gick igenom kylen och fick ta det som fanns som accesoarer. Det slutade med tomater som ögon och en gurkbit till näsa.... kan ju nästan säga att det blev en vegetarisk snögubbe!!! Det du Linda!

Imorgon ska vi väl kanske bege oss längrre ut än i slutet på gården. Har tröttnat på att sitta inne nu och vill ut bland folk.
några bilder ska jag väl bjuda på innan jag fortsätter min familjekväll...... var så god,...








Kommentarer
Postat av: Vena

Jag vill dricka vin med dig snart!! O snacka skit!!

Kram kram

2008-12-27 @ 19:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0