väntar på besök

Städar och städar och städar..... väntar på besök av stora syster och hennes sötnos till son, Sammy. Han är ett riktigt yrväder och har energi för två men vad gör det... han är ju så söt!

Spelar Duffy och dammsuger samtidigt som Adam vinner race efter race på Mario-Kart. Hade ju hellre suttit där kan jag ju säga men men.... Har väl tid att spöa honom i bilrace senare. Han är ju inte direkt sen på att gå med på att tävla om jag känner för det. Men först ska jag göra det alla andra människor brukar göra. Tömma diskmaskinen och tvätta upp all tvätt i tvätt korgen... fixa lite mat för magen... dricka kaffe.... och städa lite till!

Har pratat med den blivande bruden idag. Det är lite fixa kvar innan hon kan stå brud. Men det ska vi väl lösa på något vis. Jag åker ju snart upp så då kanske man kan ge en hjälpande hand. Skulle ha satt mig med bröllopsprogrammet också men det får ligga på is just idag i alla fall..... städa vidare nu.....

Kommentarer
Postat av: Stina

Hallå! Vart i landet beffiner du dig? Är de slut på semestern? Är allt bra med er? Själv sitter jag på ett hotell vid medelhavet och har de kanon!!

2008-07-17 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0