Big Lake Run- 08

I fredags fyllde vackra LINDA år. Vi ville så klart vara med och fira. Hon hade lite saker på sin önskelista och Jonny gjorde ett tappert försök att hitta en cykel åt henne på skroten. Hon ville ha en gammal cykel men jag hade väl inte kunnat tro att hon väntat sig att få en så tok gammal cykel. Nåja, vi gav henne en gammal cykel i alla fall och så fick hon pengar att köpa en kamera för. Linda bjöd på tårta och vi tog några flaskor cider och hade allmänt roligt. Linda ville så klart gå på cafeet sen och vem kan säga nej till såna valpögon..... inte då jag. Jag och Linda gick dit och vi tog väl några drinkar. Sen gick jag hem och Linda vägrade ge upp festen. Hoppas hennes dag blev bra i alla fall.
Lindas vackra cykel modell begagnad!


Igår hade vi en hel dag i motorn och jänkarnas tecken. Klev upp tidigt som f-n och gjorde lite kycklingsallad och packade i vår kylbag som går på ström som man bbbbbbbaaaaaarrrrrraaaaaaa måste ha om man tror på Jonny. Och sen iväg... eller inte. Elhissarna strejkade så klart så det blev till att parkera igen och Jonny fick skruva lite. Jag och Adam smet in och spelade lite tv-spel. VIps så var bilen klar igen och äntligen åkte vi på nytt. Anlände till Rättvik och möttes av bilkö i alla 500 rondellerna. Tog oss till Tällberg och där inväntade vi Carina och Jonny m. barn.
blev till att riva i sär hela dörrsidan och justera lite. :)   Hittat bra ställe att titta på bilar på.
Vi hade väl en jättemysig dag och tur med vädret hade vi med. Det kom lite regnstänk vid lunchen men sen var det så gott som sol resten av dagen. Härligt! Mycket folk, många fina bilar och trevligt sällskap som alltid. Dagen avslutades hemma hos Carina och Jonny med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0