Man ska ha husvagn....

Jag har lyst med min frånvaro här ett tag nu. Det har varit så otroligt fint väder här i Dalarna hela veckan och jag har hållt mig ute så mycket jag bara kunnat. Visserligen bränt mig duktigt på diverse hudfläckar men men,,, med lite tur så lägger det sig snabbt.

Vi har gått och blivit husvagnsägare också. Vi ska på svenne- semester i sommar. Hoppas att vi kommer oss iväg. Det brukar liksom aldrig bli som vi tänkt oss så...... men jag är positiv.
Till veckan ska vi hämta hem den och utrusta den så det bara är att åka sen när vi kommer på att vi ska iväg.
Tydligen så tycker Adam att jag är klar här med skrivandet för idag. Han pockar verkligen på uppmärksamheten....så¨................. i will be back later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0