Sola skiner

Här i Dalarna är det ett otroligt väder just nu så häng mig inte högt om jag nu inte sitter här och dräller så mycket. Förra helgen var det grillfest och denna helg har jag sommarkalas som jag brukar ha. Har blivit lite av en tradition nu. Detta blir tredje året och jag hoppas vi kan fortsätta med festandet år framöver.
Pappa är på besök den här veckan och det händer saker hos oss kan jag lova. Vi har målat om på balkongen så den är vit och fin igen. Men på grund av alla skator så lär det ju inte dröja förrän den har fått fina äckliga bajsfläckar igen.... men just nu ser det great ut! Vi har också målat brädor till huset så nu kanske det brädslås klart denna sommar och pappa håller som bäst på med att måla om uthuset. Vi har hunnit lite de här veckorna och det känns bra så man kanske kan slappa lite när man väl får semester.
Semester rutten är väl i stort sett klar för oss.... nu ska vi bara göra verklighet av den också.

Med brända armar och överhettat sovrum så ska jag gå och knoppa nu och hoppas på att det inte kommer så många av Jonnys studenter och busar i natt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0