Sommaren är borta?

Jag bara undrar var solen tagit vägen?? Här är den inte och verkar inte komma igen på ett tag heller. Som tur var så verkar jag ha så fullt upp så jag hinner inte sola i alla fall. Sommar kalaset har varit och det var jätte kul som vanligt. Tur att man har så roliga vänner..... livet är inte tråkigt i Dalarna inte..Massa skratt och sprit och lite utekväll med tequila blev det!

Sitter och väntar på Hillevi och hennes lilla bäbis också...... håller alla tummar att det blir av snart så man kan börja köpa bäbis saker igen....


Håller som bäst på att rusta och putsa upp husvagnen till sommaren. Jonny donar runt i den varje kväll. Mamma kommer nu till midsommar och vi har planer på gång för fullt. Ska försöka oss på att få upp någon sorts midsommarstång här på gården med grannarna och så.... och så ska jag jobba lite under helgen också så klart!
Men mest vara ledig. Den övriga familjen har nu sommarlov och jag är den enda som sliter runt. Idag har dom varit och fiskat och Adam fick upp en lit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0