Som man sliter runt

Ja jag har ju inte tid som Alex Shulman och sitta och knappra på en dator dagarna i ända... Men jag måste väl göra en uppdatering om det nu är någon stackars jävel som hittar hit och läser ändå. Har jobbat häcken av mig sen i torsdags och ska fortsätta ända till onsdag kväll innan jag får något ledigt. Det är ett hårt liv man lever.... och ingen lön för mödan har man heller. Men ett jobb är ett jobb...oavsett lön. Man får vara glad att man har något att gå till.

Har kommit på så här mitt i min egen stress att det var otroligt länge sen jag pratade med min lilla biologiska kärnfamilj. Lilla syster är kär och lycklig och jag har inte ens fått fråga hur det känns. Stora syster vet jag inte alls vad hon håller på med och det skulle jag väl vilja fråga henne. Mamma pratade jag med i morse men fick väl inget vettigt sagt ändå..... för att inte tala om Adam... han ser jag knappt nå nu på veckorna. Jag går tidigt och kommer hem när han sover. Det är verkligen inte roligt för honom nu. Pollen har ju satt igång och han snuvar och har sig. Ögonen rinner och jag lider med honom. Han har väl bra medecin men på nätterna verkar inte något alls hjälpa. Han snorar och gnuggar ögon så det står härliga till. .... mammas älskling....

I helgen har det varit så varmt och jag har fan i mig bränt mig under arbetstid.( kanske inte är så tokigt ändå, jobbet, om man hinner sola lite.) Ska väl gå igenom garderoben coh leta fram sommar kläderna eller trasorna eller vad jag nu hittar. Lyssnar på min Johnny Cash skiva och funderar på hur sommaren blir. Som det verkar nu blir det intensivt och stressigt... ska det vara semester det=????

Lite sova och sen på jobbet igen.... pussa upp mannen och krama sonen .... sen arbeiten!

Thöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0