halloween.....

Vilken helg.... Halloween var jätterolig som vanligt förutom vissa missöden som inträffade vid midnatt på hotellets parkering.... Men men.... efter lite luft och vatten så var jag i gång igen och återvände till kalaset och behövde inte ner på någon sjukstuga och andas i någon syrgasmask. Toppen!! Jag har knäppt lite bilder som jag lägger in sen någon annan dag... inte nu. Men lördagen var helt hysterisk. Vi drack "avloppsrör", en frukansvärt läskig drink som ser värre ut än den smakar. Jag var djävul, Hillan var djävul, Susanne var sussanne och jonny var jonny och pernilla var en ängel...
Maggan var en variant på dracula (vilket hon äntligen ärades med ett pris till sist) Grattis Maggan!
Vi söp bort både pengar och peruker och möjligtvis en och en annan hjärncell men roligt var det! Det liksom känns att man är i Dorotea när man börjar kvällen med att bevittna minst ett slagsmål, möter någon tjej som gråter hysteriskt och får syn på en karl som knappt har kläder på sig och står och spyr i en husknut! Då vet man att man är hemma!!!! hahaha....Vi var på fest hemma hos Maggan och Lelle. Träffade nytt folk, gamla vänner och människor som jag glömt bort att dom fanns ;) Super duper kvälll..... förutom missödet på parkeringen på hotellet då..... hrmmmmm..

Jag träffade bara roligt folk och inte en enda djävel som bara kommer fram och hälsar för att vara artig... tack för det!

Hela helgen har dock gått i vattnets tecken. Först när vi kom hem till mamma så får vi veta att vi inte får dricka vattnet i kranarna för att det är coli bakterier i det. Ok, inte så big deal. Det går ju att köpa drickvänligt vatten. Lagom till lördag eftermiddag så ringer hillan i panik och säger att hon och vi har vatten läcka och att vattnet ska stängas av och ska inte lagas förrän på måndag. Hela familjen Nilsson plus Pilla springer omkring och fyller vatten i alla hinkar och backar vi kan hitta.... till slut så kom budet att vattnet inte skulle försvinna förrän på söndag kväll. Så vi kunde i alla fall duscha och byta om och vara bakis till kl nio på söndag kväll....... det första jag gjorde när jag kom tillbaka till min egen koja var att ta en dusch och dricka ett stort glas KRANVATTEN!!!!

Tack alla vänner och alla andra som gjorde att helgen ändå gick så himla bra. Alltid roligt att träffas och nu dröjer det bara två veckor innan det är dags igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0