till tomten

dags att skriva önskelistor till tomten nu alla barn..... 
min önskelista är kort i år.
Det enda jag vill ha i jul.....
är ett sabla minneskort som funkar!!! phonehouse ska få på käften....

Snart bär det iväg mot Borlänge och sista klapparna ska handlas. Jag har väl klart för mig redan vad jag ska köpa men det ska väl inhandlas också... Det roliga kommer sen. Att slå in julklapparna.... det är skit kul! Jag hade lugnt kunnat jobba som paket inslagare på någon butik.....eller nä..... kunderna har så bråttom och mina vackra paket måste få växa fram.... hahaha...

Har julstädat sonens rum idag och fort var det gjort när man kan typ slänga allt i en säck och gömma undan. Men nu så är det tomtar framme, åtminstonde hos honom. Ska ta resten av huset i morgon.... den som har lite för sig kan alltid komma och hjälpa till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0