I norr är det kallt

Igår tog hela familjen bilen och packade sig iväg till norrland. Det var en seg resa men efter en stunds shopping och hamburgar paus så kom vi slutligen fram till Dorotea. Just nu kan man tydligen inte dricka vattnet här för det är colie bakterier i det så vi har bunkrat upp med ramlösa.... och jag kan säga att jag är rätt så trött på kolsyra nu!
Har varit på en liten shopping tur nu på dagen. Handlade en ny parfym och köpt det sista till halloweenkalaset. Jag och Hillevi kom fram till att vi skulle dricka "avlopssrör" i morgon. Det är en drink som ser helvidrig ut men som faktiskt är rätt så ok! Det är ju halloween så då måste man ju göra något speciellt...
Undrar om inte jag går in lite för hårt för dom här storhelgerna.... alla vet ju att jag är en jul människa och älskar julen men nu har jag ju börjat överdriva allhelgona också juh. Har t om tagit med det elektroniska spöket som barnen ska bli skrämda av ikväll. Adam ska ju ha lite halloween party ikväll och jag har mitt i morgon. Jag har t om ruskig ringsignal nu över halloween.... för mycket??? ... troligen , men kul!!

Nu ska jag fila på min kostym och sen ska jag ät go middag med mamma. Revbenspjäll och potatisgratäng.... underbart.!!

SSEEEEsss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0