Larz- Kristerz och halloween

Alltså... det här med dansbandskampen och Larz - Kristerz. Det är ju alldeles underbart att se killarna i tv på bästa sändningstid. Jag satt väldigt nervös framför tvn och tänkte att antingen blir det total flopp eller fantastisk framgång. Som tur var så blev det, det senare!! Hur roligt som helst att dom gick vidare till nästa vecka och vilket underbart samhälle man numera bor i som gör ett fantastiskt välkomnande när bandet återvände till Älvdalen på söndag kväll! Det hade aldrig hänt i den lilla skit byn som jag kommer i från...... I Älvdalen finns det mycket hjärta och stolthet.... även om det gäller ett band som både visar bröst och bringa i TV.... helt underbart!!! Jag röstar mycket på lördag. Hoppas ni gör det med!!! (och tänka sig... jag som hatar dansband!!)

Strax dags för Halloween och jag har knåpat ihop en dräkt som vanligt. Jag kommer tyvärr klä ut mig till något jag absolut varit förr men dräkten blir orginell som fan... det ska bli jätte kul. Vi ska till Maggan Haggan på fest och hon har typ bjudit en salig massa folk som jag inte ens någon gång pratat med... fast jag kommer från den lilla hålan... det ska bli JÄTTE KUL!!

Har skickat i väg julkort på framkallning.... så här ser dom ut.

Han är väl för söt min son....... mmmmm.....

Kommentarer
Postat av: Kristina

De blir ett finan julkort!! =D

2008-10-30 @ 18:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0