sprit och rök fest

Ja nu var det färdig rökt då på obestämd tid.... Vi hade sprit och rökfest i lördags och från och med sista ciggen på lördag natt så är vi ett gäng nervösa stackare som är rökfria. Stina ( den enda ickerökaren) på jobbet är nog glad nu när hennes arbetskollegor kommer att lukta fräschare men förmodligen ha väldigt kort stubin ett tag.
Jag är nervös redan nu och tuggar naglar för fullt. Har rivit fram mina stickningar och min duk som jag broderat på i omgångar i över 10 år snart...... vilken mörk höst vi går till mötes. Och om det nu är någon fjolla som inte tycker att det alls är så jobbigt att inte röka.... dra åt helvete med er!!

PUSSS!!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Puss... Stina ska dra åt helvete genast =)

2008-09-01 @ 22:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0