Syjunta och ciggarett rök!

Ja.. jo jag började väl röka lika snabbt igen. Men döm mig inte ..... prova gå i mina pastelliga crocs ett par dagar först innan du dömer mig!
Stickningen åkte fram i all hast ändå och nu har jag stickat två par Lovika vantar under denna vecka. Inte så illa pinkat va!
Men nu är det färdigt stickat ett tag. Har tagit fram penslar och målarduk och färger och vill skapa lite nytt!!!...

Jobbar mest nu. Jag ser väl inte mitt hem så himla mycket på dagarna just nu. Men då är det ju i alla fall lugnt och skönt hemma. :)
Adam har feber och är hemma från skolan och i morgon tänkte vi åka till min vän Carinas nyöppnade lekland. Nu får vi väl se hur det blir med det eftersom han är lite krasslig. Måste ju smyga in lite reklam här för Carinas lekland.... om det nu råkar vara någon som läser denna blogg som inte tillhör människor i min omedelbara närhet!
I gamla lokstallarna i Mora så finns det nu ett lekland för barn. En jättelekpark... inomhus. Föräldrarna kan fika och snacka blöjbyten eller byta recept med varann på underbar familjemat medan ungarna leker sig trötta. Perfekt ställe att avsluta en jobbig (jobbig för barnen alltså) shoppingdag i Mora eller ett mysigt avbrott i dagen för en hemma fru mamma.
På leklandet kan man även boka i kalas för sina små älsklingar.... bara en sån sak är ju värd att kolla upp... tänk själv och slippa bry sig om tårtor och hattar och godispåsar.... bara betala och stressa ner. ... värt varenda spänn!!
JAg ska då försöka på mig ett besök i helgen bara Adam är pigg. Han har ju varit där innan öppningen och smygstartat lite i klätterställningarna och han är helsåld på hela lokalen!!! Hoppas att det är fler som upptäcker detta nöje...

nu ska jag sluta göra reklam och krypa ner i säng.... i morgon är jag äntligen ledig... och då ska det städas och tvättas och torkas och vikas tvätt och ....... men först sovmorgon...


Kommentarer
Postat av: Maggan

Nu har jag hittat dig!!!!!!!!

2008-10-08 @ 08:06:29
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0