Det verkar populärt att lägga ut bilder

Är snart på väg hoppas jag. Allt är packat och klart och nu väntar jag bara på chauförren. Skickat en handlings lapp till mamma så slipper jag tänka på det själv.Färgat på mitt hår så jag är riktigt påskig...... kvasten är klar. Katt har jag motvilligt snott av Ärtan och förklädet har jag sytt själv. Fräknar på näsan har jag lånat av Linda. svisch..... nu drar jag.
Och till alla påsk kärringar där ute: Kom ihåg att störst går först annars så är det högerregeln som gäller....

Och du ÄRTAN..... hämnden är ljuv....






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahah.. snygga kort!! Glad påsk babe. Vi syns på blåkulla. Kram kram.

2009-04-09 @ 22:06:14
Postat av: Stjärt

Hahaha! Ja men va fiiint! Väntade bara på det här.. =)

2009-04-12 @ 22:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0