Idag grattar jag Ärtan...

                                                                               

GRATTIS ÄRTAN PÅ FÖDELESEDAGEN!

Idag fyller Ärtan år och jag har såklart en och en annan överraskning till henne. Hon ville ju ha en egen grupp i sitt namn på FACEBOOK och det har jag väl så snällt ordnat åt henne. All som vill gå med i den gruppen loggar in på facebook och går med i gruppen ÄRTANS VÄNNER. I gruppen utlovas en hel del roliga bilder på Ärtan som folk är snälla nog att dela med sig av. Vi diskuterar konceptet Ärtan och ett försök att sätt igång en ordentlig skvaller tråd är på gång....
Men jag ska så klart vara snäll på riktigt också
JAg ska inte lägga ut naken bilderna på henne
det lovar jag.......


Ska packa mig iväg och lämna över en liten försonings present nu så att hon kanske bjuder mig på tårta i alla fall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0