Inför påsken...

Nu är det mycket att göra hos fam. Nilsson- Hahlin.... mycket som ska fixas inför påsken. Har fixat hemliga påskägg till mamma och pappa och även syster och hennes kille ska få något smaskigt till påsk. Funderar på om Adam ska få något i år. Just nu är han så rolig att ha och göra med så man får räkna till minst 100 flera gånger när tålamodet tryter. ......
Jag hatar när han har sina små perioder. Då är det inte alls så roligt att vara mamma. Det kan göra mig så frustrerad så jag inte vet riktigt vad jag ska ta mig till.... Sen finns det ju alla andra gånger då det är helt underbart att vara mamma... dom stunderna lever jag för. Och det är det som är så fiffigt med att vara förälder, oftast är det bara det roliga som man kommer ihåg lyckligtvis. Snart sista arbetspasset och jag höjer ett varnande finger åt Stina. Om hon smittar ner mig med magsjuka som utbryter under påsk så kommer hon att piskas och släpas till blåkulla för att aldrig mer kunna ta sig därifrån........

Strax påsk alltså och ni vet väl varför vi firar påsk?? Jag behöver väl inte ta reda på det i Wikipedia åt er???? hahahahahahahahha


GLAD PÅSK PÅ ER ALLA  

Kommentarer
Postat av: Stina

Nä, men du kan ta reda på hur magsjuka smittar =)

2009-04-08 @ 07:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0