pys kyckling, påsken är över

Jag har ju varit i norr på påsk och då finns det minsann inte tid för bloggande inte... och sen har jag jobbat som bara den..... vill ni ha en snabb uppdatering...

Åkte upp på skärtorsdag till norr, vaknar på natten och är nojjig, beredd att packa och åka hem på långfredagen för att jag trodde att en lampa var tänd men så var det ju inte... drack lite alkohol med Hillan och co, det är alltid lika kul. Sen spenderade jag en hel kväll med min pilla som bjöd på otroligt god nostalgi mat och lite guitar hero, lite singstar och groggsörja.... Hann t om fika med Maggan lite snabbt men hon kommer snart upp så vi hade ingen panik...

Var mest med familjen. Lilla syster och hennes kille kom ju upp och mamma och pappa kom överens denna påsk med. Det är så skönt att bara vara med familjen med fast jag gärna vill klämma in mina vänner på ett hörn också...
Vi har dock inte bara umgåtts och druckit och ätit.... vi var ute i solen en stund med...


Åkte pulka....


gjorde snögubbe.....

TAcka för påsken....
Vill tacka mamma så hemskt mycket för den goda maten och allt annat smaskigt som vi fått under påsk. glömde ta med mig en burk drömmar hem men du kanske har bakat fler till nästa gång vi kommer...
Vill tacka Hillan som alltid har ett glatt humör och som man bäre kan tokes me.....
Vill tacka Pilla för min alldeles egen kväll fylld med nostalgi och skratt....love...
Vill takca Maggan för att hon bjöd med mig på fiket .... och du... vi ses snart!!!
tackar min älskade sambo som står ut med mycket när vi är i norrland och blir som galningar... puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0