Efter regn kommer ...snö??

Nu är jag trött på regnet! Det kan lika gärna frysa till och bli snö! Tänker det inte vara en mysig höst så kan det lika gärna få bli vinter!!! BASTA!!!

Adam har börjat hosta och se allmänt trött ut... hoppas på en vanlig förkylning i dessa svininfluensa tider... gud jag blir alldeles nervös när jag tänker på skiten. Man tycker att vi bor nog ganska så isolerat här uppe i ingenstans men man kan aldrig vara säker. .... jobbigt bara att tänka på det!

Jag koncentrerar mig på ljusglimtarna i livet istället... och mysiga ord....

varm choklad
yllefilt
tända ljus
raggsockor
värmedyna... ahahahh... nä.

Kommentarer
Postat av: stina

värmedyna.. Det är mysigt det =) speciellt när man kommer hem o ska sova efter nattjobb..

2009-08-27 @ 19:32:46
Postat av: Anonym

Är du dum på riktigt,inte ska det väl komma snö redan,vi har ju inte hunnit slita ut sommarskorna ännu.

2009-08-28 @ 16:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0