Hördes..

Röken steg över Villavägen igår och kräftorna var ljuvligt röda. Grannen hade lagat en sagolik paj med oliver och soltorkade tomater. och hemma gjord Aioli och en underbar avocado röra som jag la beslag på. Själv bistod jag med västerbottens paj. Underbart gott alltihop och jag sköljde ner allt med Fanta. Har ju lite yrkesmoral och eftersom jag ska jobba ikväll så blev det nyktert för mig. Det började mörkna på och vi tog fram lite ost och lite mer dricka och sen sjöng vi jag och grannen, alla gamla godingar vi kunde komma på. Tände lyktor och la på mer ved på brasan. .... underbart med sensommar fester...

 och alla dessa goda kräftor... fler kräftskivor till folket!

Kommentarer
Postat av: Stina

aah, fan vet det det som lät igår. Jag trodde det var vargar som ylade på byn.. =)

Ja sjung nu upp dig ordentligt tills vi ska få se dig på tv. =)

2009-08-15 @ 15:26:39
Postat av: Stina

kommer det nå bilder på tomtajävlarna snart här då =)

2009-08-16 @ 14:43:44
Postat av: Maggan

Jag vill också på kalas surar

2009-08-17 @ 18:52:25
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0