Kräft skiva nr 2

Igår åkte vi till Gopshus till Carinas syster Anneli och skulle äta kräftor. Hon hade inrett hela loftet på ladan i kräftfest tema. Det var lyktor och kräf girlanger och musik och massor av kräftor! Supermysigt att sitta där. Fick ett glas rysk champagne´.... och jag har ju väldigt svårt för allt vin så länge det inte är BRÄNNvin... men gud så gott det blasket var. Får börja åka utomlands och bunkra upp med champagne...
Vi satt och hade trevligt ända till mitt i natten innan vi ens funderade på att åka hem igen.

Idag är det städning på schemat igen... bläää.... jag vet inte vad jag kommit in i för period nu igen men lika bra att hålla igång när man nu tycker att det är roligt att städa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0