julbord

Igår var vi med jobbet på julbord. Till Kungshaga i Orsa. Mysigt ställe men kallt.... gott och trevligt var det.

I morse klev jag upp vid 6 tiden för jag var bara tvungen att se filmen TWILIGHT.. ni vet... vampyrfilmen.
Den var helt underbart bra... ser fram emot den andra filmen. Jag har läst 3 av de 4 böckerna och väntar på att den 4e boken ska ges ut i pocket. Då ska jag fortsätta den spännande läsningen om Bella och hennes vampyr Edward.

Efter det smög jag upp och väckte Adam. Vi mös lite och sen tog vi fram julgranen och klädde den samtidigt som vi såg på¨Wall-e.. Perfekt morgon!!!

Så nu går jag lagomt trött till jobbet då.....


Kommentarer
Postat av: Jonna

Inte illa att hinna med det på morgonen! Då borde det vara färdig pyntat inför jul hos familjen Nilsson/Hahlin nu då?

2009-12-13 @ 23:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0