Lucka nr 1

I lucka nummer 1 hittar ni ett gulligt tomtepar.....



Allt står still just nu. ..
Jag har blivit superförkyld och orkar inte ta itu med nåt. ... allra minst bloggen!
Blev ingen julskyltsöndag för mig. Låg hemma och snörvlade och var bedövlig. Vilket har resulterat i att jag inte har sålt ett enda julpyssel.... så nu har jag massor av det.... suck.... så mycket gillar jag inte julen!!

Är ledig ett tag nu och ska passa på att kurera mig lite och hoppas att sjukan ger med sig så att jag hinner njuta av min ledighet också.... julbaka och julhandla och sånt..

Kommentarer
Postat av: Stina

=) så du gillar inte julen SÅ mycket.. Vi får göra en engen julmarknad tror jag.. kanske är nån tant som vill va med oxå=)

2009-12-01 @ 22:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0