kaffe gör en glad

Nu sitter jag här med kaffe muggen och försöker hålla mig vaken.... Har haft en seg morgon framför datorn och ingenting vettigt har egentligen blivit gjort. Skulle vilja vara mycket duktigare på dator än jag är. Kanske ska gå i en cirkel.... fast det är väl omöjligt så som mitt arbets schema ser ut. Ska snart hämta sonen och sen blir det väl till att plocka prylar ¨på rätt plats, tvätta tvätt, och diska ....för sjutton.... suck

Tittade på VAKNA med  the voice i morse. ... Jag undrar ju faktiskt om Josefin Crafoord är frisk i skallen. Alltså konstig är hon juh. Hon kan vara ascool ena sekunden och ur löjlig i nästa. Hon kan helt plötsligt säga något jättefyndigt och sen lika snabbt låta som en liten trotsig fyra åring... jag blir bara inte klok på henne.... men paul och Jakob gör det ju värt att VAKNA med dom.... men Josefin... gå en cirkel eller nåt ett tag!

Har mycket som jag retar mig på den här morgonen men d3et är nog bara för att jag är så trött. Jag är så jävla trött på alla skotrar som kör här förbi oss dygnet runt.. jag känner mig som en gnäll kärring men för fucks´ sake!!!! kan det inte bara bli sommar?????????????????


Ska väl packa ihop mig nu då coh pälsa på mig kläder och allt annat som behövs för att överleva en eftermiddag på byn. Ska nog skita i alla måsten en stund och bjuda min härliga son på fika.... det är han värd. Han har stått på skridskor en hel gympa lektion idag... det är modigt gjort tycker jag..

 Dagens nej tack går till: skotrar och en Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0