Kyligt som bara den..

Gud så kallt det ska vara då!!! Jag må vara norrlänning men jag är inte galen. .. nu är jag ledig resten av veckan och tänker hålla mig inomhus. Ska shoppa med lilla linda imorgon men sen ska jag vara en duktig hemmafru resten av veckan.....

Adam har kompis hemma och leker idag och jag har lite tid över för annat. Så jag ska väl städa lite och så....
Har börjat göra en egen kokbok med LCHF recept som kanske hade varit något. JAg försöker förbereda mig på att ändra livet och jag måste göra allt jag kan för att jag inte helt plötsligt ska stå där och välja något mindre bra att stoppa i magen bara för att ajg inte kommer på något att äta. Har även testat några rätter och dom är skit goda. Jag har provat att göra Keso plättar. Jag kommer absolut inte att sakna pannkakor eftersom jag får äta keso plättar i stället.Smakar i princip samma sak.
Jonny fick en förfrågan från ABF idag om han vill gå en matlagningskurs i LCHF med tanke på diabetes.... han vill ju knappast gå ... men hans sambo kan!!! halllå abf... kontakta mig istället!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0