mys helg!

Vet ju att min kära mor läser här lite då och då o eftersom det är hennes födelesdag idag så får jag väl skriva in ett GRATTIS gamla mor!

Helgen har varit iskall, lugn, skön och rolig. I går hade vi Jörgen och MAlin med barn här på middag. Jag hade friterat räkor och kött och Adam hade hjälpt mig baka. Vi hade en trevlig kväll som vanligt och barnen fyllde magarna med korv och godis och massa läsk. vissa vuxna fyllde magarna med öl...  :)

Adam har kört fyhjuling både förra helgen coh denne helg. Det ser så roligt ut när han sladdar omkring i spåret som min man plogat upp till sin son. ....

i morgon är det måndag och nya bekymmer.... idag gräver jag ner dom gamla.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0