ber om ursäkt...

Alltså om det är någon som absolut följer denna blogg så ber jag så mycket om ursäkt för mitt urusla uppdaterande. Nu har det blivit helg igen och jag har väl inte skrivit på hela veckan. Jag jobbar kväll hela veckan och när man kommer hem så blir det helt enkelt inte av. .... förrän nu. Det är fredagsmys och Adam äter chips och ser på hans favorit Mr. Bean....
så jag passar på att skriva några rader....

Har som sagt var jobbat hela veckan och nu när det är helg så är det bara slit och släp med städning och övriga hushålls sysslor. Har tagit bort den sista julen nu och det var skönt. Ska åka till mora i morgon och se om jag kanske kan hitta några billiga gardiner... och så ska vi titta på soffa!!!! Helt otroligt!!!

Adam har återigen lyckats svälja en stålkula.... suck.... den där pojken. Jag kommer att vara grå hårig innan han ens blir tonåring. Förra gången han svalde en sån så sa dock läkaren att kulan är ju rund och ganska tung så den kommer nog ut den vanliga vägen....får väl återigen vänta på ett plums i toastolen. Se om han pruttar ut någon silver skatt... hahaha...

näääääääää... mr Bean börjar faktiskt dra mer och mer nu så jag får nog lov att bänka mig vid tvn....svejs..


sommar och cab väder känns väldigt långt borta just nu...................... o ja..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0