drabbad av latmasken

Ja nu när alla jul dagar och ledigheter är över så har jag så svårt att komma igång med allt som borde göras. Jag drar mig verkligen för att sätta i gång några nya projekt och skjuter upp det mesta jag kan. Som tur var så är inte min sambo smittad av latmasken så han håller ställningarn fint medan jag latar mig. Ska väl kurera mig från denna sjuka så fort som möjligt.... men orkar inte idag... hahaha...

Hemma igen efter julfirande med familj och vänner. Skönt att vara i norr, lika skönt att åka hem igen. Men det dröjer väl inte förrän jag bankar på mammas dörr igen. Fast nu får dorotea vänta några månader tror jag. Ska väl hålla mig i dalarna ett tag. Skolan börjar för Adam på torsdag igen så efter helgen kanske det mesta återgår till det normala.

Hade varit dags för en fest känner jag..... .....hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0