Liten blir stor

I fredags när Adam kollade på mr. Bean så frågade jag om han tyckte att filmen var bra.. han svarade mig att Mr. Bean är rolig och att han ÄGER!!!.... vilka ord det börjar komma från den här killen... han är så stor och tuff..... hjälpe mig när han blir tonåring!

I går hade vi en riktig familje dag. Först åkte vi till Mora och köpte nya stövlar till Adam och sen gick vi en sväng på dollarstore, som Adam för övrigt kallar slösa pengar affären, och sen åkte vi till Lek kompaniet som min vän Carina har startat. Det var perfekt. Vi åt lunch där och Adam lekte länge och mamma o h pappa kunde dricka kaffe i lugn och ro och läsa lite tidning. .... sen spelade Adam och jag lite spel där innan vi begav oss hem igen. Åt Tacos och lördags godis och tv spel och mys hela kvällen...... Adam är nu så insnöad på Spiderman spel och Warioland spel så han pratar om inget annat.... dags att ta bort det ett tag ......
Idag ska vi köra lite fyrhjuling och kanske åka lite skidor.....

 Adam på lekcompaniet     Stor lekställning!!



förresten... måste visa en bild på pappas nya hund. Jag tänker röva bort den från pappa vilken dag som helst.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0