Man har det bra...

Hela helgen sprang förbi och inget vettigt blev gjort. Jag var till Borlänge i lördags och hälsade på min lilla Tin och hennes familj. Kul att få träffas. Det blir väldigt sällan men jag håller kärt i dom tillfällen jag får. Tvillingarna fyller år i Mars så jag passade på att köpa födelesedags presenter till dom nu ifall jag inte hinner se dom.... så sällan blir det... stackars mig och Tin....

Senare på lördag kväll kom Jonna och Per förbi på en drink och lite spel. Per fick ju lov att prova vårt wii och det gillade han nog... och Jonny blev som en liten unge... han spelade och visade Per som aldrig förr... och jag och jonna fick chans att bara surra... så härligt det kan bli en lördag!

mmmmmmeeeeeennnnnnnnn.....migränen härjar vilt idag och jag ska inte bli långvarig vid datorn. Det sticker i ögonen och jag har hållit mig i konstant nersläckta rum hela dagen. Jag ska gå ner och spela lite med min son innan han ska i säng... sen ska jag testa mitt nya sällskaps spel... och hoppas på att Linda vill det med!

anna.....släcker ner..

Kommentarer
Postat av: linda

klart jag ville vara med o spela nytt spel =D bangar aldrig! Kanske ska ta ett parti på lördag oxå fast med en cider i handen =D

2009-01-19 @ 22:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0