vaxpropp

Jag har varit utom mig av irritation och helt galen och besatt vid mina öron ett par dagar. Jag fick stora vaxproppen i båda öronen för ett par dagar sen och mitt liv har varit smått kaotiskt sen dess. Har gapat och vridit på käkarna för att öronen ska knäcka till och hörseln kommit tillbaka. Det har bara resulterat i träningsvärk i munnen. Jag har hållit för näsan och försökt blåsa ut min vaxpropp. Inte det har hjälpt heller. Luften sipprar ut från ögonen och munnen i stället....igår använde jag revaxör! gode gud prisa läkemedel! Proppen släppte och när jag spolade ur örat så syntes det resultat. Inte konstigt att man inte hör något... men nu är det löst!

Har jobbat hela helgen och ska fortsätta jobba några dagar till....ledig till helgen. Hade varit skoj med fest men nu har ju alla beslutat sig för att åka till Sälen. Den glädjen förstår ju inte jag som varken kan åka skidor eller bräda. Jag önskar att jag kunde men lederna i fötterna säger ifrån. Känns trist eftersom jag jämt åkt skidor men..... vad göra??
Jonna ska inte heller till Sälen.....av andra anledningar! hahahahahhahaha.......

gårdagens svordom: åhhh, fy fan, Stina. Kolla vad som kom ur mitt öra!

gårdagens antal chokladbitar: en hel chokladtomte!

gårdagens roligaste: Stinas överdrivna glädje för allt

gårdagens sämsta: fortfarande propp kvar i vänster öra

gårdagens bloggare: var inte jag i alla fall

gårdagens kram: går till linda igen

gårdagens skratt: går till jonna igen för att hon är så duktig på att baka..

dagens Anna loggar ut....

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tja! Hur går det med öronen? Jag hör också lite illa... känns som vadd i öronen, men det går nog över när förkylningen släppt.



I slutet på månaden åker jag till Stockholm, ska ju ansiktsmåla i Uppsala. Jippiiii!!!

2009-01-17 @ 13:51:39
URL: http://mims1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0