Känner mig lite bortskämd

Alltså detta är tredje dagen som Adam är och leker borta. Han har lekt med simon hela helgen och dom har gjort mycket skoj tillsammans. På torsdagen så var dom och badade och igår var dom hela dagen på leklandet. och idag med....
Tack vare underbara vänner som tar sig an honom och inte tycker att det är jobbigt alls... men jag får ju ångest!
S¨å jag bjöd över trevliga familjen på middag igår. Fixade grillat, sallader, bbq pommes och tsatsiki till dom. Måste ju bjuda igen på något i alla fall!!!
Men så idag är han borta igen.... och jag är tacksam för det. Inte för att jag får ett dugg gjort här men att jag åtminstonde vet att han har kul....

Men nog skulle jag inte gråta om han kom hem snart......

Ikväll blir det en drink eller två eller fler på balkongen med Jonna.... alldeles lagom innan de fyra sista passen före semester....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0