Lite kort att titta på-.--

Har hittat lite kort som jag tänkte att jag skulle visa... det är från Adams födelesdag och på allt som blommar i min trädgård....

 PAKET!!!

 Adam fick en köpt tårta denna gång....

 Värsta bilen som mamma gärna leker me!



 Adams tagetes som han planterat själv

 Mina klätter rosor blommar..

mitt trivsamma hörn av trädgården...

 Lupiner och gärdsgård... så vackert...



Min hasselnöt buske börjar bli stor... och jag får ju nötter på den!! häftigt...


Nu ska jag ut i sommaren för nu är det ledigt hela helgen....
Ikväll ska det grillas och mysas rejält!!

Kommentarer
Postat av: Stina

Stinas ros den blommar minsann inte, den är så pytte pytte liten =) men den har i alla fall börjat växa.. =) Vet du Anna.. nu har stina SEMESTER!!! =D

2009-07-03 @ 16:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0