Norrlands vistelsen...

Ja oj vad en och en halv vecka går undan. Jag tyckte inte att vi hade så mycket för oss men helt plötsligt så var det dags att åka hem igen... hem till regnet.... fy sjutton. Tur att solen lyste lite då och då i norr så man har fått lite energi påfyllnad...
Orkar inte blogga så mycket om norrlands semestern men jag kan bjussa på lite bilder....

På helgen då vi kom upp så var det Dorotea återvändar dagar. Vi gick väl ut och festade lite under helgen men speciellt high five var det väl inte... på måndagen åkte vi till Lycksele djurpark så Adam skulle få rasa av sig lite.... Syster m. pojkvän och min pappa följde också med..


 Adam hittade en stor hoppborg!

 Adam lurade ut sin far på trambåt

 och elbåtar hittade han...

 och motorcykel spel...

och massa karuseller och annat som är trevligt och roligt för barn i alla åldrar. Vi hade roligt en hel dag och sen återvände vi hemåt till kvällen.... Adam somnade helt tvärt med godisklubba i munnen efter en lååånnngg rolig dag.

Vi var sen på fest hos Hillan som hade sin syster hemma. Jag var väl lugn den kvällen men vissa andra tog ju i.... det blev en kväll med ner cabbad bil och massa skålande! :)

Jag tog äntligen en träff med min vän Maria Edlund. Det blev dock inte så häftigt. Vi satt hela kvällen i hennes STORA husvagn och drack grogg men det var otroligt roligt det med. Vi hade mycket snack att ta igen.

Sen kom då äntligen Åsele marknads helgen..... och den får ett eget inlägg senare... just nu väntar tvätten!

Kommentarer
Postat av: Stina

men ANNA!! hur går det med bloggandet.?? det här är ju vad Stina fått se i flera dagar nu!! =( SÅ jävla mycket tvätt kan du ju inte ha.. =)

2009-07-28 @ 00:53:42
Postat av: Mims

Ja, inte var det bästa Fäviken vad gäller väder. Rätt bra med folk, men kulorna är redan borta :(

Vi får åka nästa år, men du får börja odla ditt jakt och fiske-intresse lite mer inför det då!!!

2009-07-31 @ 10:34:02
URL: http://[email protected]
Postat av: Stina

men Gud vad du bloggar.. Jag hinner ju knappt läsa =)

2009-08-06 @ 00:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0