Dammbygge

Idag har jag sett solen hela dagen!!!
Typiskt att vakna upp med migränskalle och se att solen lyser idag. I med tabletter och sova en stund till och sen ut och plantera. Planterade i balkonglådorna och ute i slog boden och satt även ner några perenner. Får väl se om dom tar sig...Allt planterat och klart och då hade jag tydligen satt lite fart på min käre man också.... vips hade jag en damm med fontän!! Min man kan han... bara han vill och orkar så... och varför skulle han inte. Han som har sommarlov nu. ...



Min tuffa krokodil fick flytta till dammen.... men det blir liksom inte riktigt samma grej med en grön damm.
När man la i krokodilen i den gamla MÖRKA dammen vi hade så kunde man liksom föreställa sig hur det låg en hel krokodil i dammen ... det går inte nu när dammen är grön och det syns så väl att det bara är ett huvud som flyter omkring...... suck...men jag har inte hjärta att flytta på honom riktigt än nu när han fått flytta upp ur källaren och tillbaka till vattnet....



Krokodilen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0