Midsommar

Midsommarafton var en intressant resa.. vi åt sill och fisk och drack nubbe... sen blev vi utmanade av grannarna på kubb och då fick jag helt plötsligt sån hemlängtan. När vi galna norrlänningar samlades för kalas nere på järnvägsgatan och spelade kubb och slogs med myggorna. Kan vi inte snälla göra det i sommar igen!!!!

Sen eldade vi friskt i slogboden och drack mer nubbe och hade det mysigt. Tack och lov för en värmande brasa för det var inte speciellt varmt. Terroriserade Jonna med rökpauser över telefonen när hon satt och försökte ha en myskväll med sin gubbe.... tror det var ok ändå...

Idag har jag och mamma börjat sy gardinerna till husvagnen och ska köra en knytis med grannarna. Idag är det grillväder.... hoppas jag... det ser lite osäkert ut...


I morgon får jag äntligen träffa min Tin.... som jag längtar.... JIPPI!!


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja, o så får du jobba o träffa Stina en kort stund.. Dubbeljippi =) haha

2009-06-20 @ 17:23:49
Postat av: Anonym

är inte sill en fisk

2009-06-20 @ 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0