trallla lalla hela dagen

Först..... Rickard tycker att jag borde färga om håret och har anmält sig frivillig till det. Tror faktiskt att jag hellre har hela håret grönt innan han får peta på det. :)
Jag irrriterar mig lite på den gröna färgen för den fastnar liksom på huden. Varje morgon jag vaknar så får jag skrubba halsen för den är alldeles grön. .. men det kanske ger sig när jag tvättat håret nån gång.... fast då är det väl dags att färga på det igen.... hmmm... jag vi får se. Jag ger det gröna en chans till......

Idag är det städdag och nu ska det städas allt jag inte hann i går och sen ska jag åka och titta på en ny tvättmaskin. Har liksom tröttnat på den gamla... den funkar ju och så men åldern på den maskinen går inte ens att gissa.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0