Utmaning...

Maggan har skickat en utmaning..... här  kommer den...

Man ska skriva 5 otäcka/äckliga saker att äta sedan ska man
utmana 5 andra att svara på om de vågar äta den dåliga maten.
(Du ska alltså skriva vad du tycker om det jag radat upp på min lista, sen skriva en egen)

Här är Maggan lista:
1. Isterband--alltså det går faktiskt an...i små portioner
2. Curry (alltså det där gula, äckliga pulvret från burk)---Jag håller helt och hållet med.
3. Stuvade makaroner--Stuvat....allt stuvat är smaskens!!
4. Rå lever--Rå lever är inte bara äckligt, det är t om konstigt att ens föreslå som mat
5. Makaronivälling med russin--Välling gillade jag med russin... men makaron??


Och här kommer min lista på 5 otäcka/äckliga saker att äta:

1.
Leverstuvning
2. Haggis (inälvsmat)
3.Allt eller åtminstonde det mesta i fiskväg...blä..
4. Kåldolmar
5. PyttiPanna

Jag utmanar alla som känner för att bräcka mig!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Rå lever räknas så höjdarnyttigt... men jag har svårt ens för tillagad lever.

2009-03-12 @ 08:33:30
URL: http://mims1.blogg.se/
Postat av: Pilla

Annas lista:

1. Leverstuvning. Äckligt men går att svälja med mycket lingonsylt

2. Haggis. Vet ej. aldrig provat.

3. FISK. Vet att du inte gillar det men jag ÄLSKAR fisk.

4. Kåldolmar. Så gott. Hemmagjorda. mmmmm

5. Vad har du emot pytt i panna??

Och vart är pannkakan??



Min Lista:

1. Fiskbullar!! dallrar i 2min efter du lagt ner dem på tallriken.

2. Köttgryta.

3. Havregrynsgröt

4. Isterband

5. Fläskkorv/julkorv

2009-03-23 @ 13:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0