här kommer en förvirrad själ

Vilken dag.... till att gå sakta. Men nu äntligen är den över och jag har t om hunnit pyssla lite.
Har målat det sista på mina Tilda figurer.... dom är så söta!



Fast jag har varit smått förvirrad själ idag. Kolla bara på matsedeln som jag skrev idag....



Ungsbadad omelett någon????? Tack Linda som var så snäll och påpekade min enfald :)

Jag är nu på gång med att bygga en pinata till Adams kalas. Jag har som smått börjat med det som ska bli huvudet. Det var inte det lättaste innan jag kom på hur man skulle göra. Men till slut tror jag t om att jag fick in några egna knep och nu är det bara att hoppas på att det håller.....



Men nu ska jag alltså gå i säng. I morgon ska jag städa och plocka i ordning i husvagnen inför vår premiärtur. Det ska bli kul och komma iväg med familjen och se något annat ett tag!! och sen vet man aldrig vad jag hittar på framöver. Mycket på gång nu!!

Kram och hej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0