I make my rules

Idag så har jag gjort ett litet ryck i alla fall... det händer lite på torpet. Det kommer att vara städat och fint lagom till jag ska på jobb igen så jag inte ens hinner njuta av min lilla hemtrevnad....nåja.....
Men städat höll inte så länge. Jag hittade en väska som Jonna förut tipsat mig om att jag skulle rocka till lite... så då gjorde jag det. Har inte tagit nåt bra kort på den än men det kommer väl så mamma också kan se att jag kan själv också!!

En ganska händelselös dag idag... förutom fågeln som hade exploderat över gräsmattan. Jag och Linda upptäckte massa fjädrar på framsidan av huset och under bron låg ett kadaver.... sen skata tänkte jag....skönt och bli av med en. Men jag väntar in sambon för jag tar minsann inte rätt på döda saker. Så sambon kommer hem och tar hand om förödelsen men någon skata var det då inte.... fågeln hade simfötter... så det var väl en jävla mås då. Synd på den mat tjuven!!!

Har även informerat grannen om vad deras älskade husdjur använder som toa.... min trädgård!! Jag sa till henne att ....
- du jag kommer nog att spruta ner din katt när jag ser henne...
- det gör du nog rätt i. svarade grannen.
SÅ himla skönt med vettiga grannar!!!

Kommentarer
Postat av: Stina

inte jävla mås.. måsajävel anna =) men varför fan eploderar en måsajävel mitt över din gård?? räcker det inte med att dom skiter i huvudet på dig =)

2009-05-06 @ 22:55:11
Postat av: Anna

Ja men Stina... det finns väl massa kattajävlar här också juh..

2009-05-07 @ 21:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0