Nu är sommarkalas planerna igång!



Sommaren är på gång äntligen!!!

Planerna för sommarens alla kalas och grejer är äntligen på intågande och det känns riktigt bra att kunna ta tag i allt.
Närmaste kalaset är mitt årliga sommarkalas som i år går av stapeln den 6 juni. Jag håller som bäst på med inbjudningar till alla som jag vill rulla runt på gräsmattan med. I år har jag även ett spännande tema och så får vi se om det är någon som nappar på det! I övrgit så har väl sonen kalas helgen efter det och jag har lovat honom en pinata.
Jag har lite att stå i och just idag så känns det helt ok men fråga mig om en vecka så låter det nog annorlunda!
Jag har hur som helst fyllt almanackan med saker jag ska göra och åka på så till hösten får jag väl utvärdera och se hur mycket jag egentligen tog mig ut på......

Men kära sommaren är så väkommen så....

Kommentarer
Postat av: Stina

Anna,, har Du fått din semester beviljad redan? =)

2009-05-12 @ 17:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0