Semester 2 slut



Jaha ja.... då var semester  snart slut då!
Det blev ju en riktigt bra vecka och jag hann ju med ovanligt mycket.
Jag har nog träffat de flesta som jag brukar ska träffa.
Sjungit singstar med Pilla och spelat Gitar hero med både Erik, emma och Hillan.
Solat och läst bok och rökt några cigg och grillat med föräldrarna och
hunnit träffa syster och varit barnvakt....
har t om hunnit vara på fest..med Maggan och Hillan...
Men nu är det tillbaka till vardagen.
Med ny kraft och glatt humör.


Jag har nu packat i det mesta tror jag. Alltid när man ska hem har man mer än man kom med men men...
Fast jag har ju konstaterat nu att jag är rätt så löjlig när det gäller att packa. Jag hade säkert 15 tröjor med mig
och har kanske använt 4 st. Och vaje gång glömmer jag att mamma ju faktiskt har tvättmaskin.
I morgon tar vi bussen hem och hoppas på en solig vecka.

Ses där hemma alla....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0