trött och lite seg.....

Har jobbat en sväng, lekt med sonen en sväng, pussat på min gubbe en sväng, bloggat en sväng, kollat på tradera en sväng, svurit över all disk en sväng.......

Adam har varit och tränat på sin cykel idag. Nu går det undan och det är fart och det vinglas om vartannat. Men nu så är han kung på det med. Jag berömde honom idag när han hoppade av cykeln:
- Gud, vad duktig du är Adam, nu har du ju lärt dig cykla. säger jag.... adam svarar.
- Ja, det gick så här bra nästan på en gång. Först gick det bra, sen gick det dåligt och sen gick det ännu bättre!!

Sant....


Kommentarer
Postat av: Malin

Halloj!! Det svänger om dig idag....

Hittade hit, så nu kan jag bryllas här också. Ha det bra!

2009-05-13 @ 22:09:58
Postat av: Anna

Hej Malin! Ja, det tycker jag att du ska så du har någon chans att hålla rätt på mig eftersom vi ses så ofta!! kram på dig

2009-05-14 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0