BertaStina kallar mig fröken Jul

Ja... hon gjorde det i sin blogg. Och det kan jag väl stå för att jag är.
Men det är för att jag är en givmild och glad människa som vill se andra glada.
Det är för att jag varje år ser fram emot att åka hem till familjen och umgås allihopa.
Det är för att jag älskar julklappar och tomten.
Det är för att det är så sabla mörkt och trist den här årstiden.....

men nu måste fröken Jul gå och ladda batterierna så att hon orkar vara fruktansvärt JULIG i morgon då julen ska stökas fram hemma och det ska städas i ordning.....

God Natt och GOD JUL!!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tur att du är så ambi, så du kommer att bli färdig med julstöket på en dag =)

2009-11-23 @ 23:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0