Frisyrdag!!

Nu har jag varit till frisören och skaffat mig en ny frisyr.
Som vanligt var frisör Maria på glatt humör och villig att sätta saxen i håret.
Hon gillar ju när hon får göra både klipp och färg och det blir det ju oftast med mig...
så nu är det gjort och ... här kommer kort!!


före klipp... långt och blött...



Färg och blekning i..... och sen vänta på resultat



Klart... alltså ursäkta bild kvaliten. men kamera mobil är inte alltid bäst
Mörkt mörkt brun med kola/aprikos slingor... och kort och långt lite här och där..
Rock n´roll!!



Jätte söta och glada frisör Maria som alltid hänger på mina galna ideer.
och alla som är uppmärksamma kan se att det sitter en kändis bakom
Maria...Titti... hon är med i körslaget... hon ville ha min frisyr...
det ni.... (skrivet med lite självironi)



Jag gillar kola slingor.... och mörkt hår!!...

Efter det långa frisör besöket så åkte jag och Linda till mora för att shoppa lite grann...
Jag letade efter lite grejer till 80 tals kalas. Jag hittade allt möjligt. Gav mig själv en oktober present också. Jag är så snäll med mig själv. Nöjd med dagen och hem till familjen som väntade på att få se min nya frisyr...
Jag frågar Adam och han säger direkt.. du är jättefin och du har sminkat dig så vackert mamma...
Om man översätter den meningen till Adamska så förstår man att han har väntat hela dagen på mamma så att han får öppna kartongen med jultidningar för där i ligger hans premier....



shopping!!!!!!!!



Oktober present till ..... mig själv!!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Verkar ha varit en lyckad dag! Super snygg i håret blev du oxå!! Måste erkänna att jag är lite avundsjuk... =)

2009-10-21 @ 21:32:49
Postat av: Jennie

Snygg i håret, snygg lila top (?)!! SnyggAnna

2009-10-25 @ 01:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0