gnäll

Jag vill inte gnälla men herregud...

Så trevligt det hade varit om man hade haft lite lukt och smak sinne... just nu finns det fan bara snor. Det är inte lite och det vill fan inte komma ut heller!! Känner ingen lukt och känner nästan ingen smak. Det är så roligt så... fan vet om jag inte hellre hade en rinnande röd näsa en vecka istället.

Jobbhelgen har gått fort och nu ska jag jobba måndag och sen är jag ledig till på fredag.. skönt...kanske jag hinner kurera mig lite??

Och snart.... åker jag hem till mitt kära norr. Har stickat benvärmare till både mig och pilla nu och kvar är att sy något snitsigt av tyget som jag köpte..det kommer att hända vilken dag som helst nu.

Tänkte också lägga in ett litet tips till alla er som växte upp när jag växte upp. Aftonbladet... eller var det expressen... nåja... en kvällstidning kommer att ge ut Michael Jacksons bästa skivor tillsammans med tidningen från och med nästa tisdag...endast 69 kr och sen kan man köra "thriller", beat it" "heal the world" " billie jean" och alla andra K-märkta låtar på sin stereo... underbart.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Passa på att njuta av ledigheten nu och krya på dig!

2009-10-20 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0