Ny frisyr på gång

Har varit in och bokat tid hos Maria. Nu ska här klippas och donas..
Har hittat en frisyr som är jättefräck. Men jag ska väl diskutera med frisör Maria och se vad hon tror.. allt är så långt nu så det borde väl inte vara något problem och göra den tror jag. Vi får väl se.
'Jag vågar inte lägga in en bild på den här på bloggen för jag har ingen aning om var jag tagit den ifrån men....
Om 1 ½ vecka är det dags så då får vi väl se var det slutar då....

Har börjat min helg med att städa som vanligt. Hade fått tips om att rengöra badrumskaklet med en vanlig biltvättsvamp som det är schampoo och vax i. Och såna finns det ju gott om i garaget så jag testade. Funkade jätte bra. Det var bara att skölja av och sen var det klart. Sen ska väl vaxet stå emot lite smuts och avlagringar på kaklet sen... så det får väl bli dagens städ tips till er alla....

Ikväll är vi bortbjudna på middag och det känns underbart.... att inte behöva laga mat en dag... passar mig perfekt i dag.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Spännadnde med ny frissyr! Hoppas du blir nöjd =)

2009-10-10 @ 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0