blogg explosion...

Nu har det inträffat... det trodde jag inte om dig Jonna!! En blogg?? vad fan hände :)
Stina och Jonna har pyntat sina bloggar så det är inte klokt. En annan stampar väl på här och lägger in någon bild och lite text och nöjer sig med det. HTML koder och annat skit orkar jag bara inte fördjupa mig i.

Har nu beställt 3 fågelholkar som jag tänkte måla. Dom ser ut som små mini hus med dörr och fönster och en liten gungstol utanför dörren. Jättesöta. Tänkte måla och ställa i ordning dom och se om man kanske kunde få dom sålda sen??? Det är väl inte mycket till holk antar jag men en gullig blickpunkt i trädgården kanske....
Har börjat måla en rosa till mig själv. Rosa hus = rosa holk!

Har beställt material till att sälja jultidningar åt Adam. Tänkte att det vore bra att han lär sig att om man lägger manken till kan man tjäna lite pengar och kunna köpa saker som man vill ha själv..... SÅ MAMMA!! nu köper du inte av någon annan...



Kommentarer
Postat av: Stina

jag är inte din mamma än. adoptionen är inte genomförd än.. =)

2009-09-03 @ 00:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0